Vissa dagar får man mycket gjort...

Idag har jag varit värsta seriös med plugget. Så pass så att jag faktiskt kan ta det lugnt ikväll med gott samvete. Jag kom igång med en av uppgifterna ganska tidigt i morse och sen rullade det på! Nu har jag bara ett par sidor kvar så är jag klar med den uppgiften. Sen är det bara en liten uppgift kvar. Fast den har jag inte så mycket inspiration till, får väl se hur det blir med den...

Sen har jag även varit ute på en liten häst-tripp. Den kan ni läsa mer om på min hästblogg
Drömdansaren. Trodde att klockan var åtta när jag kom hem igen men jag hade kollat på en klocka som inte var omställd till vintertid så den var bara sju! Så jag fick en timme tillgodo, inte helt fel.

Förresten, måste ju berätta om min snö-upplevelse idag också. Jag kan inte själv komma på vad jag hållit på med som har varit vaken sen tidigt i morse men ändå inte upptäckt att det snöat förrän klockan är ett! Då kollade jag ut genom fönstret och fick en chock över att det var helt vitt ute!

Nu blir det att mysa ner sig framför tvn med något ätbart, min mage kurrar...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet inte om jag gillar måndagar mer än någon annan dag... Men jag är född på en måndag =) Därav namnet. Does it make sense?!

Kram

Postat av: Pernilla

Snö... menar du att jag kommer få inviga min nya vinterjacka när jag kommer upp i helgen?!

Kram

2008-10-30 @ 11:14:06
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Pernilla

Nä, inte trög. Hur skulle du kunna veta att jag är född på en måndag?! =)

Ja, hur ser helgen ut för dig. Jag kommer upp lördag och åker hem måndag. Kvällarna är fullbokade men hur ser söndagen (på dagen) ut för dig?!

Kram

2008-10-30 @ 11:47:12
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Pernilla

Ah oki, vad bra.

Är ganska säker på att jag kan efter ditt stallpass. Vi kan väl höras på lördagen och bestämma mer?! Måste kolla lite med folket där hemma först också.

Kram

2008-10-30 @ 12:01:16
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Pernilla

Jag vill också ha heeeela boxen =)

Bra att ha när man är sjuk eller bara har tråkigt.

Kram

2008-10-30 @ 16:10:09
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback