The partygirl is gone...

Jag har alltid varit värsta "partytjejen", aldrig bangat en fest, alltid varit på att gå ut om någon frågat. Jag har alltid tyckt att det är superkul att gå ut! Jag menar: umgås med vänner, gå ut och dansa och träffa folk är väl aldrig fel, eller hur? Men jag vet inte riktigt, någonting har ändrats, är det så att jag börjar bli gammal kanske??? För jag tycker inte längre att det är så jädra kul att gå ut och jag tycker absolut inte att det är värt att vara bakis dagen efter!

Igår var jag och några grabbar ut en sväng. Vi satt först hemma och festade lite, sen drog vi vidare på Hillside där en av killarna sjöng karaoke (shit, vad duktig han var!! ) och sen gick vi på Wasa. Där var det verkligen som att tiden stått stilla! Samma inredning, samma slags människor (självklart den yngre generationen + vi då!) och de spelade till och med samma musik som för 10-15 år sen!

Överlag så var det en trevlig kväll igår men det känns att något har ändrats, jag är inte samma "partytjej" längre. Kanske det är att jag måste ha mina tjejkompisar med mig, kanske det bara är att jag är trött på uteställena som finns här eller kanske är det så att jag bara börjar bli gammal och börjar tröttna lite på partylivet?? Haha, det trodde ni inte att ni skulle få höra från mig va?? Att jag är färdig som "partytjej"? Men så är det! Nu hägrar mysiga hemmakvällar och goda middagar istället! 


Kommentarer
Postat av: Ki

Ja den tiden känns förbi för mig med :)

Mysiga hemma kvällar och middagar låter mycket bättre!

Kram

2008-10-05 @ 15:49:56
Postat av: Emma

Säger det samma!

Vi börjar nog bli vuxna tror jag ;o)

Mysiga middagar med trevligt sällskap lockar mera...



Kram

Postat av: Anonym

jag fick lov jag oxå när tom. vicky skaffat en=)

2008-10-06 @ 09:04:44
URL: http://theresev.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det är nog det riktiga vuxenlivet som träder i kraft... =) hehe.

Kram

2008-10-06 @ 09:52:51
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback