Kommande helg samt ett par bilder...

Nu är uppgift nr. 2 klar. En kvar, sen är jag klar... Jag hade faktiskt tänkt gå upp i tid i morgon och försöka göra klar den så tidigt som möjligt för sen tänkte vi åka till ridhus och träna lite med hästarna. Då är min plan att rida och inte tömköra så jag ser verkligen fram emot det!

Längtar till helgen också! Inte för att jag ska göra något speciellt utan bara för att det är en helg mellan två kurser och jag är dessutom ledig från jobbet så jag kan verkligen känna mig heeelt ledig! Det ska bli skönt! Blir nog en tur till Orsa för ett besök på farfars grav och ett besök hemma hos mamma. Sen tänkte jag pyssla lite hemma. Och så kommer en kompis hem som jag hoppas få umgås med lite!

Har fått flera fina bilder från fototräffen! De flesta som jag är nöjd med är på mig och Regina. De kommer att visas på
Drömdansaren. En ny bild ligger där nu ifall att någon vill kolla! Den är lite rolig! Tills vidare så visar jag ett par bilder på alla som var med som "modeller" under dagen. De är tagna utanför Bäcka Herrgård.



Foto: Björn Carlsson



Foto: Erik Gölén

Kommentarer
Postat av: iana

Du är duktig du!!

Jag är småsugen på lite alkoholintag, fira eller sörja tävlingsresultatet ;)

Hör av dig om du får samma känsla... he he!!

kram

Postat av: Pernilla

Fina bilder, den på Drömdansaren var rolig =)

Hoppas du får en skön helg och att vi kan ses på söndag.

Kram

2008-10-31 @ 09:18:17
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback