Vi blundar båda två!

Det blev lite plugg ändå till slut igår. Dock så har jag en hel del kvar att göra den här veckan. Det är sista veckan på delkursen och på fredag ska alla skrivuppgifter lämnas in. Jag har ganska klart för mig vad jag ska skriva om i två av uppgifterna men den tredje är lite knivig. Usch, gruvar mig lite, hatar att ha massor av skrivande som måste göras. Jag drar mig verkligen för att sätta mig ner och börja. Men som tur är så är det bara tisdag än så om jag ser till att få lite gjort idag så ligger jag nog ganska bra till ändå...

Nu måste jag låta bloggen vara ett tag och ta tag i plugget istället.

Visar en bild från fototräffen. Kristofer har tagit den, än har jag inte fått några bilder från fotograferna men de dyker väl upp senare förhoppningsvis. Tycker att den här är lite rolig, både jag och Regina blundar!

 

Kommentarer
Postat av: iana

Har du fått skivan med bilder från Erik?

Jag har bilderna från Björn C, ska ta tag i att lägga in alla i min dator och dela upp dem på skivor.

Måste köpa fler skivor bara...



Postat av: Emma

Hihi... Ja, det var en rolig bild :o)

Ja, det vore nog häftigt att uppleva Svalbard... Får se hur det blir för min del, men Micke åker iaf dit...



Kram

2008-10-28 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback