Busy...

Nu lägger jag ner plugget för idag. Det har varit så  mycket den här veckan med plugg, jobb, hästar och allt så nu tar jag ledigt en kväll! Eller ledigt och ledigt. Det är vid såna här tillfällen som man får passa på att tvätta, plocka ihop hemma osv... Men först ska jag käka och sen ska jag ta en lååång, varm dusch! (Vi har svinkallt hemma så just nu är mina fingrar blåa!)

Snart är det helg iaf! Den är visserligen ganska fullspäckad även den då det är Göranträning, jobb, kalas, lite "extraridning", (plugg). Men fokus ligger iaf inte på plugget utan det blir något som hinns med om jag får tid över! Har haft det som "regel" sen jag började plugga att jag alltid är pluggledig på helgerna. Nu har jag brutit mot den regeln när jag läst dubbla kurser men som sagt så har jag inte plugget som fokus på helgerna iaf. 


Snart är det bara två veckor kvar av dubbla kurser. Sen blir det lite lugnare och det ska bli otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: iana

Japp, och jag snokar hos dig :)

Det ska liksom vara så! ;)

Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-12 @ 19:53:38
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback