Drömdansaren...

Har varit dålig på att uppdatera, jag vet! Det kommer uppdatering såsmåningom...

Men tills dess: Kika in på min nya hästblogg
Drömdansaren. Jag skulle även bli jätteglad om ni gjorde lite reklam för den i era bloggar, kanske att ni har någon hästintresserad läsare som skulle vilja kika in där? Den kommer som sagt att handla om hästar och då framförallt dressyr. Det har ju blivit en hel del hästsnack i denna bloggen, inte så konstigt med tanke på att det är mitt största intresse! Men nu så tänkte jag att jag försöka satsa lite på att få till en bra hästblogg där jag kan samla allt hästsnack på ett ställe! Och det vore verkligen jättekul om jag fick till en rivstart med många läsare från början!

Så in och kika nu!
dromdansaren.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med en hästblogg!!! :o)

Jag kommer att följa även den.



Kram

2008-09-30 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback