Höstfint...

Så här fint blev det på våran lilla altan/trapp efter att jag pysslat lite:




(Klicka för större)
1: Lite ljung, mossa och kottar från skogen. Observera den lilla grodan också. (Den är inte från skogen =)
2: En sten som jag textat på.
3: Enris i hinken, sen en lykta som är fin med tända ljus i på kvällen.



4: Det var så tomt i blomlådorna (plockade inget ris till dem) så jag satte i några kvistar från våra rönnbärsträd. Vet dock inte hur länge de kommer hålla sig fina...
5: Ljungen på bordet är köpt på blomsteraffären. Blommorna som hänger hade jag inte hjärta att slänga. Försökte torka ihjäl alla mina sommarväxter men dessa ville tydligen leva vidare så nu har jag börjat vattna dem igen. =) Här har jag suttit och pluggat idag i det vackra vädret!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad fint du har gjort! Jag vill oxå göra höstfint. Men det är ju ingen idé innan vi flyttar... Så jag får helt enkelt spara det till nya lyan ;o)



Kram

Postat av: Pernilla

Fiiiint!

2008-09-24 @ 10:20:19
URL: http://pernillas.com
Postat av: xonx

Trevligt :P

2008-09-24 @ 10:25:49
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback