Idébok...

Nu har jag både hunnit med stallet samt en tur till Falun för ett seminarium. Det som är kvar den här dagen är en föreläsning som jag tänkte hinna se, samt jobb. Det var lite kul för i förra veckan hade jag en kväll då det bara ploppade upp en massa bra övningar som jag nu tänker tillämpa på mina grupper. Haha, så stört - ligger där och halvslumrar och så plötsligt börjar idéerna rulla! Passade iaf på att skriva upp dem så att jag skulle komma ihåg dem dagen efter. Har skaffat en anteckningsbok där jag kan skriva upp konstiga idéer som ofta dyker upp på kvällstid. Det är ett bra tips faktiskt: Ha en bok bredvid sängen så är det lätt att klottra ner idéer direkt när de dyker upp! Det gjorde iaf så att min planering är klar för ikväll!

Nej, nu till föreläsningen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Smart idé! Det stämmer verkligen, en massa bra ideér brukar ju ploppa upp då. Sen glömmer man bort dom...



Kram

Postat av: Maria

aaaah jag vill åka dit! Men ha råd, neeeej haha =) det får bli sen någon gång när jag kan ta ut feting lön osv ;) Vilket kommer dröja några år haha =)

2008-09-04 @ 12:41:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback