Klar med tentan!

Puh, nu är jag klar med tentan. Skrev ihop några sidor med analys, får väl se resultatet så småningom. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig!

Nu är det bara en redovisning kvar! Problemet är att jag ännu inte har bestämt mig för vad jag ska ta upp på min redovisning eller vilket fokus jag ska ha, eller vilka texter jag ska använda. Men det är ju en dag i morgon också så jag litar på mig själv att jag kommer få till något bra (?) då.

Nu måste jag äta! Har inte hunnit med det under tentan. Sen blir det jobbelijobb. Tro vad jag ska plåga mina stackars elever med idag då??? =) Dressyr blir det i alla fall för samtliga grupper.

Nä, mat var det ju...

Kommentarer
Postat av: iana

Grattis!! :)

Ja, det SKA vi!! Jag har saknat dig!



Postat av: Pernilla

Det har mest med välbefinnade att göra, kroppen mår bra av att bli av med alla "gifter" som den samlat på sig.

Det som blir bättre och mår bra av en detox är hår, naglar, hud, humör mm. mm.

Det är inte ovanligt att man går ner i vikt (ett par kilon) av det så det kan vara bra som start på en viktminskning, men det "ska" väl inte vara den huvudsakliga anledningen till att man gör en detox.

Svårt att säga vad man ska och inte ska äta för det är så mycket. Det som är det allra viktigaste att undvika under själva detoxen är kaffe (koffein), sprit, socker, salt mm mm.

Jag har valt att undvika allt som man ska undvika, jag kan skicka en lista om du vill veta exakt =)

Kram

2008-09-25 @ 19:25:29
URL: http://pernillas.com
Postat av: Emma

Håller tummarna för dig! :o)

2008-09-25 @ 19:56:58
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback