Liiite kvar nu...

Nu har jag äntligen fått ihop det som jag ska redovisa på seminariet idag. Hua, vet inte alls om det är bra eller inte. Vi brukar alltid få instruktioner om vad vi ska fokusera på men den här gången var det helt fritt att välja vad som helst. Det är såklart bra att man får välja själv men samtidigt så blir det svårare eftersom man blir osäker på om det som man gör duger, om det är vad som krävs.

Hur som helst så är jag efter seminariet klar med de båda kurserna som jag läst de senaste fem veckorna! (Som jag sagt tidigare, om jag klarat dem..) Fattar ni vad skönt att bara läsa en kurs nu framöver? Det känns som att jag kommer att få tillbaka livet! Haha! Fattar inte dem som pluggar dubbelt flera terminer i sträck. Det hade inte jag pallat med. Nu har det gått bra just för att jag vetat att det endast var under en begränsad period. Problemet är väl egentligen att jag har så mycket annat runt omkring också: två extrajobb och två hästar att ta hand om...

Det ska bli superhärligt att åka till Vemdalen nu! Eller nu och nu, om en stund. Efter stallet och seminariet... 


Ni får ha en superbra helg!

Kommentarer
Postat av: Ki

Du är så välkommen! :)

2008-09-26 @ 10:58:46
Postat av: Emma

Hoppas att du får en toppen helg!

Skönt att åka bort lite & pusta ut när du har haft så fullt upp...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback