Regn hos mig...

*sjunger*  "Å, jag måste ha retat gudarna. Måste gjort nå´t fel. För ända sen den dag du for, så har jag bara regn hos mig."

Kommer ni ihåg den låten? =)

Usch, vilket pissväder det är ute! Spöregn... Det gör iofs inte så mycket då jag ska sitta inne och plugga hela dagen. Har två seminarier, en hel del att läsa och så tänkte jag hinna se en föreläsning också.

Sen ska jag självklart till stallet någon gång också. Blir nog framåt kvällen. Hoppas att det slutat regna tills dess.

Har egentligen inte så mycket att skriva just nu. Känns som att jag inte hinner med så mycket mer än att plugga och åka till stallet varje dag. Det är verkligen olika det där när man pluggar. Hur mycket man har att göra menar jag. Just nu är det ju inte så konstigt att det är mycket då jag läser två kurser. Men även annars så brukar det svänga väldigt mellan veckor då man har jättemycket och veckor då man känner att man har hur mycket tid över som helst! Kan säga att jag längtar tills nästa lugna period...

Ha en bra dag ute i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback