Slitigt...

Just nu känner jag mig bara så himla trött och slut. Hoppas att jag inte är påväg att bli sjuk. Det vore iofs inte så konstigt om jag blev det, tycker att alla runt omkring mig är förskylda.

Sen så har det även varit ganska mycket de senaste veckorna. Har inte hunnit gjort något annat än det "vardagliga" känns det som. Det är bara plugg, stallet, jobb, plugg, stallet, jobb osv. Sen kanske det har dykt upp någon rolig händelse då det har varit helg men helgerna har ändå bara sprungit iväg!

Nu är jag hur som helst klar med plugg för den här veckan och dessutom så är jag ledig i helgen! Helt ledig! Har ingenting inplanerat (eller jo, städdag i stallet men jag hoppas på att den blir trevlig så det ska nog gå bra). 

Nu ska jag käka och dricka en echinacea+c-vitamin. Sen ska jag försöka plocka ihop lite här hemma så att jag verkligen kan njuta i helgen av att bara vara!

Nu blir det paus i bloggen för obestämd framtid... Ha det bra!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får ta det lite lugnt ibland också, så att du inte sliter ut dig.

Hoppas att du får en trevlig helg!



Kram kram

Postat av: Pernilla

Ja ibland så blir det för mycket helt enkelt. Hoppas du klarar dig från att bli sjuk.

KRAM

2008-09-22 @ 10:48:08
URL: http://pernillas.com
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-22 @ 10:56:56
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback