Strejk!

Idag strejkar jag! Bara måste få göra något annat än att sitta hemma och plugga! Har iofs bestämt att jag ska se en föreläsning lite senare idag men det blir nog allt. Kanske lite läsning ikväll också... Men tänke faktiskt hitta på lite annat också idag.

Jag och Elmer har varit i stallet nu på morgonen och vi tog transporten och drog till ridbana och tränade lite. Det var jättekul att rida lite på bana och välbehövligt också. Regina kändes helt ok emellanåt, tror att det gått lite framåt iaf. Men ibland när man kommer åt henne så blir hon lite arg och småreser sig eller försöker göra luftsprång. Men då är det ju bra att vara på en bana (betydligt lättare att få igenom det där än i skogen). Så det hela slutade ganska bra och jag är nöjd med passet! Hon var heller inte lika stissig som häromdagen i skogen och det var ju också bra.

Nu blir det duschen, sen en runda på stan med lite presentshopping, lunch osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback