Tre dagar kvar...

Tänk, nu är det bara tre dagar kvar av läsning på dubbla heltidskurser! (Förutsatt att jag klarar kurserna vill säga =S) I morgon har jag en tenta och på fredag har jag en muntlig redovisning, sen är jag klar! Ska bli så otroligt skönt!

I nästa kurs så kommer jag läsa danska, norska och isländska - det ska bli kul!

Längtar verkligen tills den här veckan är över. Eller längtar till helgen rättare sagt, då är jag klar med dessa kurser samt så sticker vi till Vemdalen då! Ska bli skönt att komma iväg lite...

Hoppas att det underbara vädret håller i sig till helgen! Det har nästan känts som sommar ett par dagar nu. Underbart!


Reggie går och betar. Ser nästan ut som att det vore sommar än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback