Lugn helg...

FOTBOLL.WMF (3414 bytes)

Idag har man dragit sitt lilla strå till stacken då! =) Jag och Elmer stod i kiosken idag när Färnäs mötte Malung. Tydligen så var det publikrekord för säsongen idag så vi hade en del att göra! Men det var ganska kul också... =)

Annars har det varit en lugn helg. Blivit bjuden på käk, sett lite film, varit i stallet. Apropå stallet så måste jag bara skryta om "min" häst lite. Hon var superduktig i morse! Lugn och snäll men ändå pigg och glad (har iofs aldrig suttit på den hästen utan att hon varit pigg). Så trots en del små bakslag så tror jag att det sakta men säkert går framåt. Ska bli spännande att se hur det går för Göran i helgen och höra vad han säger. Hoppas att han tycker att vi har skött oss!

Nu blir det ännu en film tror jag. Sen var det slut på denna helgen. I morgon börjar ytterligare en plugg-/jobbvecka. Tre veckor kvar nu, sen blir det lite lugnare...

Hoppas att ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback