Sista gången...

Måste bara kommentera det här med att få bilder från fotografer. Var ju bland annat med på en "fototräff" i våras med 50-/60-talstema. Jag har endast fått bilder av en fotograf! F-n vad dåligt! Har mailadressen till en av de andra fotograferna och har skickat flera mail där jag frågat om bilderna men det verkar inte som att jag kommer att få några?! Får inte ens ett svar? Även om bilderna inte blev bra (jag är ju ingen "modell" så jag förväntar mig inte det) så kan det vara kul för mig att se iaf någon bild.

Nej, kommer inte att ställa upp på bild igen - i något sammanhang...

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med... Det var väldigt dålig stil utav fotograferna!

Postat av: iana

Ska ta och skälla rejält på dem!! SÅ dåligt!!!

Fotogrejen med hästarna som jag planerar kommer JAG att hålla i och ett krav är att ALLA måste leverera bilder till modeller som de fotat inom en månad. Låter det som en bra idé?

Ingen fara med lunchen, tar det en annan dag när vi alla har mer tid :)

Kram

2008-09-05 @ 16:41:05
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja, jag rekommenderar verkligen Bulgarien! Det är jättefint här och man har alltid någonting att göra ^^ Vart har du varit utomlands när du har rest förut?



Ha det fint ^^

2008-09-06 @ 07:50:43
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback