Nörd, vem? jag?

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera här! Men jag kan avslöja hur det kommer sig, det är nämligen så att jag har blivit värsta pluggnörden! Och grejen är att jag tycker att det är helt ok, till och med ganska roligt emellanåt! Det enda som är jobbigt är att det är så tidskrävande vilket gör att man inte hinner med allt som man vill göra på dagarna. Det ska bli kul att börja på nästa kurs då jag kan lägga mer fokus just på den kursen (nu är det svårt att hinna med allt då jag läser dubbelt) samtidigt som jag faktiskt kommer att få mer tid över till annat. Mindre än två veckor kvar tills dess nu!

Idag så var "min" damphäst heeelt knäpp! Hade hon varit min på riktigt så hade hon varit gratis. Hon blir faktiskt farlig emellanåt, idag var det flera gånger nära att jag blev mosad mot ett träd. Vill inte få knäskålen krossad, snälla?! I morgon blir det tömkörning, hoppas att jag kan få igenom henne där så kanske hon är bättre när jag rider på torsdag *hoppas*.

I morgon så ska jag få rida på "min" älskade Mirre! Det ska bli så roligt att rida en normal häst! Ska visa upp lite olika rörelser för en av mina grupper, lektionen är tänkt att bli som en liten "miniclinic" *längtar*.

Nej, nu börjar Idol igen efter reklamen!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

JAG VET! =) Det ska bli skitroligt att ni kommer ner!

Du... du får ta och prata vett med "din" häst nu så du inte blir skadad.

Kram

Postat av: Emma

Du är så duktig som pluggar tycker jag!

Om jag inte hittar något roligt jobb i Örebro, blir det nog plugg för mig oxå tror jag...

Tömkörning brukar vara bra för dampiga hästar, då är man ju redan på marken oxå ;o)



Kram kram

2008-09-17 @ 09:22:17
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Tack snälla du :)

Å vilken kul lektions idé!!!!

Inspirerande!!

Kan vi boka en långlunch någon dag? Eller kanske dricka lite vin på lördag kväll? Jag är ju ledig då efter (hick) tävlingen...

Kram kram

2008-09-17 @ 11:57:22
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback