Chipsberoende...

Det var nog inte så bra att käka allt godis och alla chips/ostbågar under påskhelgen... Nu är jag beroende!!! (Ok då, chips har jag alltid varit beroende av men inte godis!) Ge mig chips NU!!!!

Nej, jag SKA hålla mig men just nu så skriker både magen och hjärnan efter CHIPS!!! Och ja, hjärnan skriker efter det bara för att jag kan hitta på alla möjliga orsaker till att äta chips. Tröstäta, äta för att det är fest, äta för att det är fredagkväll, äta för att det är lördagkväll, äta för att man faktiskt måste få ha det lite gott på veckokvällarna också osv... Även om jag kanske innerst inne vet att det inte är så bra egentligen...

               

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! :o)

Kämpa, stå emot den elaka chipsdemonen!!! Tror nog att du är & förblir beroende utav chips. Men tänk så här: Det finns värre saker att vara beroende utav av!



Kram

Postat av: vicky

det är aldrig fel med en påse chips!

2009-04-14 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback