Duktig flicka!

Igår efter att jag fått ett välbehövligt avbrott tillsammans med Ki så fick jag ett ryck och fixade en massa saker! Vek tvättberget, tvättade en maskin, plockade ihop här hemma, skrev klart ännu en forskningsredovisning och skickade in, diskade...

Det kändes så bra efteråt så idag tänkte jag fortsätta på samma linje! Är dessutom på extra bra humör eftersom det gick bra
i stallet idag! Planerna för dagen är:

* Dammsuga
* Byta sängkläder
* Städa badrummet
* Handla

* Tanka bilen
* Plugga


Lite gladmusik måste man ha på om man ska städa! =)

Kommentarer
Postat av: P

Jag hejade på Alcazar i Melodifestivalen =)

Hon som designat och sytt deras kläder har sin butik i vårt hus också =)

Kram

Postat av: vicky

15.00-17.00 är löshoppningen!

2009-04-02 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback