Fixa här och fixa där...

Fixa här och fixa där, aldrig får man en lugn stund... Eller nu ljög jag... Jag har visst en del "lugna" stunder även om jag inte borde ha det eftersom jag borde göra något annat de lugna stunderna...

Hur som helst så går väldigt mycket av min energi åt till
hästarna och jag stör mig lite på att allt aldrig bara kan lunka på. Det är alltid något problem som måste lösas eller något som måste fixas förutom allt det där vardagliga...

Men det är väl så det är och kanske är det bra. Hade säkert blivit lite långtråkigt annars... Även om jag hellre hade sett de där "avbrotten" som roliga överraskningar istället för problem som måste lösas. Men i slutändan så kanske det ändå växlar däremellan, mellan det roliga och problemen menar jag...

Flum, flum, nu måste jag faktiskt plugga men först ska jag ta en bit av kladdkakan!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: vicky

utgång 2 maj?

2009-04-23 @ 20:51:30
Postat av: Emma

Haha! Säg till när du närmar dig, så jag vet när jag ska sätta på kaffet då ;o)

Känner igen mig när det gäller det där med fix & trix... Puuh!



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback