Tillbaka till vardagen...

Tror minsann att lite påskledighet behövdes! Hm, undrar om man kan kalla det ledighet om man har jobbat, pluggat, ridit osv under hela helgen? Jodå, jag kallar det nog ledighet ändå för dagarna har inte riktigt sett ut som vanligt! Jag har träffat betydligt fler människor än vad jag brukar göra under tråkveckorna och det får jag energi av! 

Hur som helst så har jag satt full fart idag! Varit i Bonäs, skrivit klart och skickat in ännu en forskningsrapport, skickat in ett uppsats-PM, försökt att söka till nästa kurs (vilket dock inte gick så bra)... Ska försöka att hinna med ytterligare lite plugg innan det är dags att dra iväg till nästa stall!



Bjuder på en liten hästbild tagen av Stina Ahlenius. Det är jag och Regina på bilden. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jätte roligt att träffas! :o)

Förstår om du har fullt upp på helgerna... Det blir lätt så! Skönt att Silvias svullnad har gått ner oxå!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback