Jieho, uppdatering!! =P

Ja, här uppdateras det inte ofta längre! Sorry för det, ska skärpa mig. Ser ju att ni är ett litet gäng som kikar in här varje dag!

Gör väl en liten uppdatering om påsken då. Några insikter som jag tar med mig från denna påskhelg:

- Vi (syftar på mig och Kristofer men det fattade ni väl) har väldigt snälla vänner/familjer. Vi har blivit bjudna på käk fyra (!) kvällar denna påsk. Eller egentligen fem, men vi tackade nej en gång då vi inte orkade åka bort den kvällen.

- Jag spenderar för tillfället sjukt mycket tid i
stallet!

- Det är dyrt att köra för fort...

- Vi gillar att se på film...

- Det är gott med grillat!

Hm, tror det var allt. Lovar att uppdatera om jag kommer på något mera! ;)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: P

Tack, jag gillar också taklampan =)

Ja tavlan får sitta där sålänge.



Jobbigt med fortkörningsböter =(



Hoppas allt är bra annars!!! =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback