Att vänta...

Det känns för tillfället som att jag lever i en bubbla. Sovmorgon varje morgon. Sedan lite småfix hemma, en fika, en sväng på stan, lite läsning eller liknande på dagarna. Tv på kvällarna och sen var det dags för att sova igen. Egentligen ingenting konstigt när man är ledig! Då får väl dagarna vara lite slappa och kravlösa?! Grejen är att mitt i allt det här har jag börjat att vänta. Det är två veckor kvar men egentligen är det bara ett datum. Det kan hända saker både före och efter det utsatta datumet. Jag mår jättebra och vad jag vet är det ingenting som talar för att bebis vill komma ut tidigare. Men det vet man ju inte... Så därför väntar jag. Ifall att... Eftersom jag mår bra har jag egentligen ingenting emot att vänta i två veckor till. Det är bara det att själva väntandet är lite jobbigt, måste ju ständigt vara beredd, ifall att. Fast lite spännande också! Och förväntansfullt...


Jag är nog inte ensam om att vänta. Kan tänka mig att många har börjat vänta på tomten också!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så spännande!!! :)



Passa på att softa, mysa & ha sovmorgon. Sen blir det ju fullt upp- hihi ;)



Kramis

Postat av: vicky

ja ändå är man helt förvånad när det väl händer nåt!

2009-12-15 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback