Än här, än där...

Inte hann jag snickra ihop det där Paris-inlägget igår. Och besöket som jag tänkte göra blev inte heller av. Resten av mina planer lyckades jag dock ganska bra med!

Tyvärr så får ni vänta lite till på Parisinlägget (ni får kolla på de andra inläggen så länge, dag 1-3, klicka på kategorin resor). Idag har jag också ganska fullt upp. Plugga (som vanligt) men sen blir det även besök i Färnäs och eventuellt lite annat smått och gott! =)

Återkommer efter helgen. Sticker ju till Östersund i morgon för att gå på gala! Visar kanske lite bilder därifrån efter helgen.

Ha en trevlig helg!


Håll tummarna att Jajje vinner i år igen!!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Ha så kul i Östersund!!

Kram kram

Postat av: Vicky

Hoppas ni vinner massor med pengar!!

2009-02-20 @ 16:04:39
Postat av: Emma

Håller självklart tummarna!!!

Ha så kul :o)



Kram

2009-02-20 @ 17:44:54
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller tummarna för vinst!!!



KRAM

2009-02-21 @ 18:26:17
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback