Flirta eller inte flirta på bilbesiktningen??

Trots att jag flirtade med gubbarna på bilbesiktningen så gick inte bilen igenom... Fattar inte!!! ; )

Det var nån slang som var trasig, sa de... Men kanske var det så att de ville se mer av mig och därför gav bilen en 2:a så att jag skulle komma tillbaka för att ombesikta den?? Eller så var den faktiskt trasig. Återstår att se när den åker in på verksta´n...

Flirta eller inte flirta, det är frågan...


- Men kolla vad blank den är! Det kan väl inte vara något fel på den här bilen??!! *blink, blink*

Kommentarer
Postat av: vicky

Det hade jag gjort såklart, man är ju en gubbmagnet!! Jävla fittdator håller på att jävlas med mej, nu har jag försökt med kommentar hur många ggr som helst!!

2009-02-11 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback