Förvirrad man...

Min älskling är verkligen en förvirrad man. Idag var han jättegullig och erbjöd sig att följa till stallet för att mocka. När vi väl kommer dit så kommer det ett: "Neeej, jag ska ju klippa mig nu!" Så han åker iväg och jag förbereder mig för att få lov att  hem (tack för hjälpen liksom!). Jag går in i stallet (där har min supergulliga stallkompis mockat och fixat åt "mina" hästar!) men strax därefter så kommer älsklingen tillbaka igen. Då har han kommit på att det var en kvart kvar innan klipptiden. Så vi skyndar oss att göra klart det sista och hjälper till att ta in hästarna.

När vi väl sitter i bilen på väg till frisören så kommer han på att han glömt plånboken hemma. Så jag får åka och hämta den medan han stressar in (något försenad) på salongen.

Haha, jag brukar vara förvirrad men jag tror faktiskt att jag är tillsammans med någon som är ännu mer förvirrad än jag! Trodde inte att det var möjligt men så är det. =)

Ok, här kommer även den utlovade hämnden (fattar ni inget nu så läs det förra inlägget):


Kommentarer
Postat av: vicky

Har han svans också? Jag följer gärna med på jogging men vi väntar väl på plusgrader?

2009-02-17 @ 20:29:24
Postat av: Emma

Hihi, ni är lite snurriga ni ;o) Rolig bild iaf.

När är det du är klar? Spännande ju!!! Fröken Jessica :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback