Fredag den 13:e...

Hade faktiskt missat att det idag är "otursdagen nr 1", fram tills för en liten stund sen vill säga...

Kanske ska fira dagen med att köpa ett nytt duschdraperi:


(från
coolstuff.se)


Allvarligt, jag hade aldrig klivit in i duschen med ett sådant draperi!

_________________________________________________________

Haha, Pernilla hade lämnat en kommentar till det här inlägget om en liten händelse som skedde för några år sen. Då stod jag i duschen, helt säker på att jag var ensam hemma. På den tiden hade vi ett lite halvgenomskinligt duschdraperi. Där står jag och tvättar håret och när jag öppnar ögonen efter att sköljt ur schampot så ser jag ett ansikte i jämnhöjd med mitt på andra sidan duschdraperiet. Tror ni att jag fick spel eller?? Jag skrek som en galning!! Till slut fattade jag att det var Kristofer som hade fått för sig att han skulle skämta lite med mig genom att stirra på mig genom duschdraperiet... Shit, tror att jag aldrig blivit så skrämd! Eller jo, kommer på en till händelse som innefattar en bamsespindel men den kan jag ta någon annan gång...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag minns fortfarande när du berättade om den där gången som Kristofer skrämde dig i duschen.

Jag hade nog fan dött om nån gjort så mot mig!

Kram

Postat av: Sara

Fy f-n för både drapperi o händelsen m ett stirrande ansikte - ja, jag hade då fått en hjärtinfarkt!! :P ha det bra!!

2009-02-15 @ 07:33:32
URL: http://sararos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback