H&M Home...

Vem bryr sig om att kronprinsessan äntligen har förlovat sig med sin Daniel? Den största nyheten är väl ändå att det damp ner en H&M-katalog i min brevlåda idag. Inget konstigt med det tänkte jag, tills jag såg att den bara innehöll saker till hemmet: badlakan, kökshanddukar, sängkläder och kuddfodral. Jag hade ingen aning om att de skulle börja med sådant. Antingen är jag väldigt efter (det troligaste alternativet) eller så har H&M lyckats hålla detta väldigt hemligt (det mindre troligare alternativet)...

Ok då, det kanske inte var någon världsnyhet (eller så var det det) men jag blev lite förvånad när jag såg det...

Gällande förlovningen så måste jag säga att det mest förvånande där ändå måste vara att de har satt in extra nyhetssändningar under hela dagen av anledning till detta. Why? Ok om det var själva vigselceremonin som bevakades men på grund av tillkännagivandet av förlovningen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, vilken ointressant nyhet, knullat har dom ju gjort länge!

2009-02-24 @ 18:08:07
Postat av: vicky

varför försvinner namnet ibland?

2009-02-24 @ 18:08:36
Postat av: Emma

Det jag tycker är roligt är att det är en vanlig "dödlig" människa... Tror att det är en ganska stor anledning till den stora uppmärksamheten kring förlovningen...

Ang H&M home collection tycker jag att dom ska fortsätta hålla sig till kläder... Har sett det på hemsidan för någon vecka sedan... Så lite efter är du ;o) Hehe!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback