Hypokondriker? Vem? Jag?

Jag skrev ju tidigare om att jag hade haft vissa "fysiska problem" igår på festen. Idag när jag vaknade slog jag på tvn och där satt en person och berättade om liknande symptom som jag hade men som fått ganska allvarliga följder. Jag började då söka på nätet och fick för mig att jag hade alla symptom som stod där och jag fick värsta nojan och tänkte att nu så blir det akuten och undersökningar och hela köret!

Men som tur är så känner jag en läkare som jag pratade med som kunde förklara vad det var och att jag inte behövde oroa mig (det var alltså inte det allvarliga som jag hade fått för mig). Puh, jag kände mig ganska lättad!

Vad man kan få för sig ibland! Haha!



(Ps, ni glömmer väl inte att kika in på min
hästblogg då och då?) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilker tur då... Man ska passa sig för att söka upp saker på nätet har jag lärt mig. Man blir helt nojjig då... Är nog bättre att prata med läkare ist.



kram

Postat av: vicky

vilken tur!

2009-02-27 @ 08:15:46
Postat av: Therese

Vilken tur de inte va nått farligt!!



Kram

2009-02-27 @ 10:15:48
URL: http://tessie80.blogg.se/
Postat av: iana

Men hallå, man blir ju alldeles orolig för dig!

Skönt att det inte verkar vara något farligt...

Kram

2009-02-27 @ 10:38:03
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: P

Japp... nu är det du som mailar mig och berättar vad som hänt! =)

Kram

2009-02-27 @ 10:51:50
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback