Och så det där med att plugga...

Nu har jag haft några dagar med riktigt dålig pluggmoral... Därför måste jag läsa en del idag men faktiskt så ser jag fram emot att sätta mig i soffan och läsa! (Ok, nu kanske jag överdrev lite men ändå). Ska bara hoppa i duschen först, kom precis hem från stallet efter både en tur till Bonäs och en till ridklubben.  
-27 grader stod termometern på vid stallet i  morse! Fan, vilken kyla det ska vara då! Jag vill ju ha vår! 

Haha, igår fick jag en kommentar som lät ungefär såhär: "Det märks att du pluggar. Du har sån himla ordning överallt hemma! Det är nästan lite för bra ordning". Haha, så blir det när man pluggar! 



Längtar till sommaren och grillning!
Men jag tror att någon annan får tända grillen när det blir dags...
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jada, det kommer bilder =)

Kram

Postat av: vicky

ååå va härligt att grilla! Ååå va kallt det är ute men vi eldar i kamin så här är 30 grader varmt nu!

2009-02-12 @ 20:37:58
Postat av: Emma

Mums! Grillat, lääängtar...

Här var det riktigt vårväder idag, solen sken & verkligen värmde- nice! Så att snön tinade där solen sken för att det blev så varmt. Men då var det ju typ 25 grader varmare här oxå!



Kram

2009-02-12 @ 21:09:16
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback