Shoppingsugen!

Nu har jag varit riktigt återhållsam vad gäller shopping ett bra tag och det var länge sedan som det blev någon shoppingrunda! Kanske att det börjar bli dags snart? Skulle även behöva rensa ur garderoben lite... Det är även lustigt att det här shoppingsuget verkar komma vid ungefär samma tidpunkter varje år och de är starkt bundna till när en ny årstid är på g. Nu är det kanske lite tidigt att springa runt i vårkläder (här var det runt -20 grader i morse och vi har massor med snö) men ändå så börjar jag längta efter lite nytt i garderoben!

Även hästen behöver nya kläder så jag kanske skulle åka till Borlänge någon dag så att jag kan kika in på Aubiose, den bästa hästaffären vad gäller hästprylar. De brukar ha det mesta av det som man behöver.

Ja, så får det bli! Shopping på schemat!

 
Telma har redan börjat hjälpa mig med utrensningen av garderoben. Om jag glömmer garderobsdörren öppen så är hon snabb med att börja slänga ut kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback