Sjuka drömmar...

Att jag igår skrev att jag var nöjd med min mage för att den ibland är platt måste ha satt djupa spår. I natt drömde jag nämligen om just min mage, eller min midja rättare sagt. Jag drömde att jag skulle prova en kjol som var hög i midjan och när jag hade den på mig så var min midja lika smal som en toalettpappersrulle ungefär. Helt sjukt smal... Det såg såklart inte klokt ut och jag mådde dåligt över att jag hade en så smal midja... Haha, stört!


Min favoritleksak när jag var barn. Är det därför jag blivit störd i vuxen ålder???

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, jag har alltid tänkt det, att leken med dom där Barbiedockorna skulle sätta sina spår och ge dig en vriden syn på kroppsideal.

Haha =)

KRAM

Postat av: vicky

Ja gud va sjukt det är! Jag tänkte skriva att magen var i princip det ända jag inte va nöjd med eftersom när det fastnar nåt kilo extra på mej så är det bara på magen men nu törs jag inte då kanske jag drömmer att jag får jättestor mage!!!

nästa fest blir i min bubbelpool!!

2009-02-09 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback