Skitdag...

Usch, idag har varit en sådan dag när man inte har någon lust till någonting alls utom att ligga kvar under täcket hela dagen. Varför har man (eller varför skriver jag man när jag menar jag?) egentligen sådana dagar?? De borde strykas ur almenackan!! Jag har inte fått någonting vettigt gjort (mer än stallet) och jag har glidit omkring i morgonrock hela dagen och funderat och grubblat och grävt ner mig genom att tycka att det mesta är världelöst...

Nej, i morgon blir det andra bullar!!! Då ska jag bli den där personen som tar tag i allt med ett glatt humör och som tycker att allt är underbart!!!

Yeah, sure....

_______________________________________________________

Kom på två bra saker från idag.

Jag har pratat med Ki på telefon och det var så kul att höra hennes och Wilmas röst!!

Sen så fick jag även hem en inredningstidning med posten. Får tacka mina svärföräldrar för den!

Så heeela dagen har inte varit skit...

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är bara att ladda om - alla har vi dessa tråkdagar o det är väl extra lätt för oss som studerar på distans - andra människor går till jobbet och har inte möjligheten att fastna i morgonrocken ha ha. Men det är bra att man kan hitta dessa små glimtar som faktiskt var rätt ok under dagen ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback