Måndag igen...

Då var man tillbaka i vardagen igen... Vill ni veta lite om helgen och travgalan så kan ni gå in på dromdansaren.blogg.se. Där finns även lite bilder.

Tro vad den här veckan ska bestå av då?? Måste plugga som vanligt och jag börjar bli ganska less på de här läskurserna nu. Det är så segt att sitta hemma och läsa hela tiden (eller att veta att man borde sitta hemma och läsa är nästan lika jobbigt som att faktiskt göra det).

Annat som händer i veckan (utöver det vanliga med det dagliga stallarbetet och skola):
- stallmöte i kväll.
- tjejfest på onsdag.
- tandläkaren på fredag.
- jobb på lördag.
- vasaloppsarbete på söndag.

Den här gången blev jag faktiskt glad när brevet från tandläkaren damp ner i brevlådan. Jag har tänkt länge att det är dags att gå till tandläkaren och jag har faktiskt en speciell sak som jag tänkte ta upp när jag är där. Hoppas att det är någonting som de kan fixa på en gång och att det blir bra! Jag berättar mer när jag varit där... =)

Nu blir det en varm dusch, lite nudlar och min pluggbok...


Foto: Jag


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tror jag vet vad du ska fråga om hos tandläkaren ;o) Du har nämnt det förut & om det är vad jag tror... Hoppas att det blir bra!

Det är verkligen skönt i efterhand när man har städat & fixat hemma. Är lite mysigt faktist!

Lovar ett betyg & en recention utav boken sen. Jätte bra än så länge kan jag säga!



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback