Gårdagen samt utmaning...

Gårdagkvällen var riktigt trevlig! Vi bastade, drack rosa bubbel, åt (nyttigt!) snacks och supergod paj, drack drinkar och var ute och shakeade på dansgolvet! Kul var det! Tack brudar! =)

 
Två bilder, sen blev det svart... Haha, nej då, glömde bort att knäppa några fler kort bara...


Har även blivit utmanad av
Emma. Jag ska säga tre saker som jag är nöjd med med mitt utseende.
Ok, here we go...
1. Mina ögonfransar, de är ganska långa...
2. Min rumpa, den är ganska ok. Inte för att jag ser den så ofta men ändå. Haha...
3. Min mage, speciellt på morgonen, då är den ganska platt!

Jag utmanar den som känner sig manad!! Och det hoppas jag att ni alla blir! =)  

Hoppas att ni också har haft en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback