Om allt och inget...

Märks det att jag har lite bloggtorka för tillfället eller???

Så vad händer idag då kanske ni vill veta (eller inte)...

- Plugga
- Stallet (Regina har dock vilodag idag så det blir bara själva stalljobbet idag)
- Hockey (Tänkte se Moramatchen på tv. Blir första matchen som jag ser den här säsongen!)
- Hm, kom på nu att det kanske är dags att tvätta (igen!). Får slänga i en maskin...

Rolig dag va??!! =)

Roligare tror jag dock att det blir i helgen. Då ska vi på travgala i Östersund. Jajje är nominerad i "Bästa häst" tror jag att det var. Han vann ju förra året men tydligen så var det hårdare konkurrens i år.

Haha, nu slängde jag precis ut katterna. De hatar att vara ute när det är kallt men de blir så jädra uttråkade och rastlösa när de bara går inne så jag tyckte att de behövde lite frisk luft! =) Får väl se hur lång tid det dröjer innan jag hör jamanden utanför dörren...



Hm, tro vad jag ska ha för inlägg framöver då?? Kanske följande kan vara något att se fram emot?! =)

- Jag ska leta upp någon rolig bild på Kristofer som jag ska publicera här som hämnd för att han började dammsuga i söndags morse... (Sorry älskling men så får det bli!)
- Jag har ju inte skrivit om sista dagen i Paris än så det kommer så småningom...
- What else?? Hmm... Ah, kommer säkert på något mer underhållande att skriva om!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: P

Jag har inte riktigt hängt med i svängarna, brukar in läsa så mycket på din andra blogg.

Sist jag hörde något om Regina så skulle hon lämnas eller hade lämnats hos någon här i Stockholm. Men nu är hon tillbaka hos dig eller?! =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback