Funderingar...

Så länge sedan var det inte sen jag skrev mitt förra inlägg men det har redan hunnit hända en del.

Jag har skrivit ännu ett par sidor i uppsatsen. Men sen har jag även fått reda på en del tråkiga saker... Det är konstigt att olika saker har en tendens att uppstå vid samma tillfällen...

Det är som när man är på jobbet. Det kan vara helt tomt i butiken (eller nästintill) sen helt plötsligt så kommer det en hel drös med människor samtidigt. Lika har det varit på tidigare jobb, de flesta kunder kommer i klungor. Hur kommer det sig?

Eller som att man ena dagen har det lugnt och längtar efter att ha något att göra för att nästa ha fullt upp med allt möjligt. Varför blir det så?

Eller som vid ett tillfälle när jag varit arbetslös en period helt plötslig stod med tre olika jobb samtidigt.

Hur går sånt där till egentligen???

Nej, nu har jag haft min lilla paus, måste ta sådana ibland för att kunna fokusera... Kanske inte så bra att ta dessa vid datorn kanske, borde resa på  mig och göra något annat en stund egentligen. Men, men...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ödet... hehe =)

Postat av: vicky

ja men tänk vad tråkigt det skulle vara om livet va som ett grått sträck!

2009-01-08 @ 16:24:35
Postat av: Emma

Ja, det känns roligt att jobbet känns bra så här långt! :o)

Håller med Pernilla- ÖDET!!!

Lycka till med uppsatsen!



Kram

2009-01-08 @ 21:26:13
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är väl som man säger att en olycka kommer sällan ensam... hoppas det inte är allt för tråkiga saker... Kramiz

2009-01-09 @ 10:36:54
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback