Dagens planer...

I dag har jag haft sovmorgon = underbart!!

Mina planer för dagen ser ut som följer:

- Städa hemma samt tvätta överdraget till gamla soffan 
- Göra lite ändringar i uppsatsen
- Stallet
- Åka och kolla på innebandy
- Se på Let´s Dance och ha en mysig hemmakväll! 

Nu var det längesen som jag hade några bilder i bloggen vilket kanske är lite tråkigt. Anledningen är att våran nya "datorhörna" har blivit i soffan och alla bilder ligger på en separat hårddisk och inte på själva datorn så jag kommer inte åt några bilder (för den står kvar i datarummet)...

Ni får titta på en egobild som jag redan visat istället för att få någon ny =)


Foto: Owe Eriksson

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Om du ska kolla på herrmatchen ikväll så tror jag att det kan bli lite svårt att hinna med Lets Dance... om ni inte spelar in det förstås =)

Ska bli kul att ses imorrn!

Kram

Postat av: Stickis

Hehe, ja så kan man ju se det oxå! =)



Japp vi ska oxå på innebandy. Då syns vi där!!

Kram

2009-01-16 @ 17:38:54
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! ;)

2009-01-16 @ 21:31:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilka tjusiga bilder dom knäpper på dig,jättefina!

Har så mycket annat för mig så jag vill helst inte ta på mig nåt mer...känns som det räcker med målningen på jobbet och målningen hemma...:)

Men de där fixar du själv,så svårt är det inte att få bra resultat...va noggrann bara och använd bra redskap och bra färg.Och hojta till om du funderar över nåt jag kan hjälpa dig med...:)

Ska hälsa Siw att de är på gång...:)

Kram kram

2009-01-17 @ 09:49:53
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback