Portad...

Mina planer som jag gjorde upp för igår blev inte som jag tänkt mig. Jag kom ner på stan och jag åkte hem till mamsen. Men det blev varken någon promenad, något boklån eller någon solning. Så jag är fortfarande vit som ett lakan... Istället så blev det en långfika med Ki och Jim... Mycket bättre!!

Just för tillfället så sitter det ett gäng med grabbs och kollar på fotboll här. Jag har också suttit och kollat... Men tyvärr så går det inte så bra för Liverpool så jag blev utslängd ifall att det var så att jag bringade otur. Får hoppas att de inte gör mål nu för då är jag väl portad för all framtid från vardagsrummet när de spelar... De är lite skrockfulla grabbsen... De hade även en tanke att det var den nya soffan som bringade otur... Knasbollar...


YNWA


Kommentarer
Postat av: vicky

Knasbollar?? Det är väl det minsta man kan säga!! Va fan ska du till Paris och göra? Larvigt!! Bättre med tjejfest!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-10 @ 22:18:32
Postat av: Jennie

Tack för numret,Siwan ringer dig i morgon..:)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback