Svar... och lite annat...

Fick en fråga om vart vi har köpt våran nya soffa... Den är inköpt på EM i Mora. =)

Uppdaterar liiite om nyår senare (läs i morgon), det som jag kommer ihåg haha... En helt galen kväll men ack så rolig!

Idag var sista jobbdagen för julen, nu lär det bara bli lite lördagar framöver... Har varit jättekul att göra något annat än att plugga. Trivs bra på jobbet! Men nästa vecka blir det plugg för hela slanten, måste få klar min uppsats som jag har tjatat om... Usch vad jag gruvar mig, är orolig att tiden inte ska räcka till. Men jag får skylla mig själv som skjutit på det så länge... Men vem tackar nej till jobb eller pluggar över jul och nyår?? Inte jag... Dock så är det inte den slutgiltiga versionen som ska lämnas in nästa fredag utan det är endast ett första utkast. Men det vore bra om jag hinner bli klar med det mesta... Jaja, det ska nog gå. Det är inte första gången jag är sent ute om man säger så... =)

Idag efter jobbet åkte vi ett gäng och bowlade i Orsa. Det var faktiskt riktigt kul och det gick ganska bra för mig! Jag vann inte men jag slog mannen i huset vilket känns bra! =D *nöjd* Har även käkat pizza vilket var gott! Shit, vad mycket jag har käkat över jul och nyår!! Dags att börja rida lite igen tror jag så att kroppen får komma igång! Har ju ingen egen häst att rida på men jag tror nog att jag ska få låna några... =)

Nu blir det mys i soffan! Älskar verkligen våran nya soffa! Den passade även perfekt under nyår då det var en hel del gäster här. Och den höll för fulla människor (läs: som jag) som dansade i den... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback