Tänk att helger alltid är bra!

Tänk att helger  är så sköna! Vad gäller mina helger så är de bra på grund av några särskilda anledningar:

- Kristofer är alltid ledig på helger vilket gör att vi ses mer på helgerna.
- Även om jag ibland jobbar på lördagar så känner jag mig ändå ledig på helgerna. Jag pluggar aldrig under en helg om det inte är kris!
- Det händer lite mer på helgerna! Eller egentligen så kanske det inte alls gör det men man har en större frihet att välja vad man känner för. Det kan vara att gå på fest, se en film hemma i soffan eller gå ut och äta en god middag. Fast iofs så kan man göra sådana saker på veckorna också men jag tycker ändå att helgerna är bäst! =) (Nästa helg är dessutom lite extra bra för då ska min kompis gifta sig så jag får gå på bröllop!! Och helgen efter det är vi i Paris och det är inte heller helt fel!)

Den här helgen var inget undantag, den har varit bra! Det har blivit en hel del hästar, vi har haft lite folk här hemma (fast det är iofs nästan alltid folk här när det är helg, vilket är kul!), vi har varit ute och käkat gott, vi har fikat samt tagit det lugnt!

Nu ska jag tvätta, promenera till skolan och låna en bok, skriva klart min uppsats, åka till stallet, läsa de andras uppsatser eller iaf börja med det. När jag är klar med det här så har nog hela dagen gått...


Hoppas att ni också haft en bra helg och att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

I know!

Du får skratta, jag skrattar typ själv. =)

Jag lider inte så mycket. Det är bara sjukt irriterande, blir tokig på att höra det där höga pulsandet konstant.



Ja det ska bli jätteroligt att ses!!!



Kram

Postat av: Pernilla

Ja vanliga nötter (utan choklad) är bra/bättre =)



Kör gärna en tävling.

Jag har väldigt lätt för att svika mig själv, men andra är det värre med.

Alltså, om jag "lovar" någon annan en sak så har jag väldigt svårt att bryta det men saker som jag lovat mig själv går huuuur bra som helst att bryta =) haha.



Hitintills har jag bara varit nöjd med att jag kommit igång med träningen. Tänkte att jag skulle börja så. Men nu är det dags att skärpa till sig med godisätandet.

Har redan märkt lite skillnad på min kropp (trots godisätande) så om jag skärper mig med godiset också så kanske det händer lite mer.

Får försöka ha det som morot =)



Kram

2009-01-13 @ 15:38:39
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback