TV-tips!!!

Nu verkar det som att bra tv-program åter börjar visas i tv-rutan efter juluppehållet.... Några av mina favoriter som visas är:

Californication. Av en slump råkade Kristofer sätta på tvn precis som programmet började i måndags och ropade: "Älskling, ditt favoritprogram har börjat!". Äntligen är säsong 2 här av denna humoristiska, porriga och underbara serie!


Tv4, måndagar kl. 22.40.


Made in Sweden.
Inte nog med att Anders, Laila och Andreas är så jädra sköna! Deras nya stjärnskott verkar också vara grymma! Speciellt tjejen, Janet. My god vilken röst!!

Tv4, onsdagar kl. 21.00.


Let´s dance
. Första avsnittet var i fredags och det var riktigt bra! Så denna danstävling kommer jag försöka följa nu framöver!

Tv4, fredagar kl 20.00.


Haha, tv4 blir visst vinnarna under mina tv-kvällar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag kollar nästan aldrig på TV4, så jag har missat att Californication har börjar. Det är så bra!

Tack!

Kram

Postat av: vicky

Jag håller på Carl-Jan!!

2009-01-15 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback