Klar! Nästan iaf...

Nu har jag lämnat in min uppsats, puh! Satt uppe ganska sent och pluggade igår. Självklart så kom det hem lite folk hit igår som skulle se på hockey. Jättetrevligt men jag har väldigt svårt att plugga om det inte är tyst och lugnt omkring mig om man säger så... Men jag gjorde klart det mesta efter hockeyn och sen så gick jag upp tidigt i morse för att läsa igenom uppsatsen och fixa till lite småsaker. Dock så är uppsatsen inte helt klar än. Har inte skrivit själva slutdiskussionen än och sen kommer det säkert att bli lite småändringar. Fick bland annat ett tips om en bok av min handledare igår (!) så den känns det som att jag borde låna och få med lite av. 

Men i det stora hela så är jag klar och det känns superskönt! Nu måste jag plocka ihop lite hemma, har spridit ut mina böcker och papper över hela lägenheten. Sen måste jag fräscha till mig lite, har suttit och sunkat till mig rejält de här dagarna när jag bara har suttit inne och pluggat... =)

Övriga planer för dagen är att ta en promenad ner på stan där jag tänkte fixa en grej. Sen tänkte jag promenera vidare till St Mikaelsskolan där jag ska låna den där boken... Sen hoppas jag att jag ska hinna med några minuter i något solarium. Shit vad blek jag är! Som ett lakan! Men samtidigt så är jag lite rädd för solarier, det är ju faktiskt något som bidrar till hudcancer. Uscha! Men några minuter måste jag nog ligga, får se om det gör någon skillnad.

Haha, märker ni att jag har suttit och skrivit mycket de senaste dagarna?? Det här inlägget bara råkar bli längre och längre då orden bara ramlar ut! =)

När jag ändå berättar min dag i detalj så kan jag lika gärna berätta att jag och Kristofer ska till mamsen ikväll och äta middag. Hon fyller år idag! Grattis mamsen! (Inte för att hon kommer att läsa det här då hon inte har något internet, men ändå). Sen blir det ju självklart tittande på Let´s Dance ikväll!!!

Så, nu ska jag sluta... Ha en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa grattis till mamsen!

Skönt att du nästan är klar med uppsatsen :o)



Kram

Postat av: Pernilla

Ja det är skitroligt!

Så bra att man får gå igenom så många muskler i kroppen på ett enda pass =)

Förutom det jag tränar själv så går jag på spinning, pump och core varje vecka.

Ska prova gå på yoga och pilates någon gång också.

Kram

2009-01-09 @ 11:26:20
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Stickis

Ja, det är drygt...

Skönt att du snart är klar med uppsatsen.

Vi får höras nån dag och kanske ta en fika eller nåt. Jag måste ju passa på innan Lillen kommer :)

Kram

2009-01-09 @ 11:28:30
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: vicky

Grattis till mamma! Jag skulle också verkligen behöva sola, vill inte ens gå på gratis massage på jobbet bara för att jag är så blek och ful.............kommer du och kollar i morgon? Ska nog försöka hinna sola i morgon efter träningen! Fest den 24, vill du med?

2009-01-09 @ 16:31:45
Postat av: Jennie

Tack för ditt mail om soffan...den kommer bli för stor i vårat gästrum.Men jag har en köpare på den om du fortfarande har den kvar...??? Det är Magnus Mamma Siw som vill köpa den,skulle du kunna skicka ditt nr till min mail så kan Siw ringa dig kanske...??

Kram kram

2009-01-09 @ 18:15:47
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för ditt mail om soffan...den kommer bli för stor i vårat gästrum.Men jag har en köpare på den om du fortfarande har den kvar...??? Det är Magnus Mamma Siw som vill köpa den,skulle du kunna skicka ditt nr till min mail så kan Siw ringa dig kanske...??

Kram kram

2009-01-09 @ 18:15:51
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback