Busy morning...

Vilken morgon! Först fick jag en liten sovmorgon då jag vaknade vid 9-tiden. Skönt! Men sen har det varit full rulle!
 
Dels så har telefonen ringt ett flertal gånger och jag har svarat på mail om saker som måste ordnas upp. Kan avslöja så mycket som att det handlar om hästar och att det för tillfället verkar vara ett överskott av dem..  Men jag tror och hoppas att allt kommer lösa sig till slut. Det blir lite extrapyssel ett tag nu framöver men så får det bli, jag gör såklart allt jag kan för att alla hästarna ska må bra! Nu är det nog många som inte fattar alls vad jag pratar om men jag kan förklara vid ett senare tillfälle...

Sen så har jag även registrerat mig på nästa kurs. Jag har även äntligen hittat lite information om kursen, tydligen så fanns det två mappar för samma kurs vilket blev lite förvirrande. Jag har kollat flera gånger i den ena mappen för information men där har det inte funnits någon. Men nu när jag hittade den andra mappen så hittade jag även lite information, bland annat att det är kursintroduktion idag! Vilken tur att jag såg det i tid! Som tur är så läser jag på distans den här terminen så jag slipper åka till Falun... 

Resten av den här dagen ska jag:
- Göra några ärenden på stan.
- "Gå på" kursintroduktionen.
- Stallet (med lite extrapyssel som jag fick reda på idag)
- Sälja soffan! Den blir hämtad idag.

Men först måste jag käka frukost och hoppa in i duschen!
Ni får ha en bra dag!


(Angående förra inlägget - Det var en vetekudde så ni som gissade hade rätt! =) Jag använder den inte bara på axlarna utan även på mina isbitar till fötter. Den är helt underbar!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback