Ännu en kurs att bocka av!

Vad härligt! Om jag nu blir godkänd så kan jag lägga ännu en kurs bakom mig! Men jag tycker att jag borde bli godkänd. Tycker att det gick ganska bra idag! Men man vet ju aldrig, ibland är det ju så att man har fått något om bakfoten...

Nu återstår som sagt bara ett par forskningsredovisningar och en uppsats denna termin. Uppsatskursen har jag dock inte fått någon information alls om och den börjar i morgon? Hm, konstigt... Kanske borde skicka ett mail och fråga om hur det ligger till egentligen...

Nu är jag trött, bäst att krypa ner... För tillfället så känns det som att jag inte gör något annat än att plugga, jobba och hålla på med hästarna. Men det är ändå helt ok! Det enda är väl att jag hade velat träffa mina vänner lite oftare!

Kram på er och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback