Att vara eller inte vara...

Jag funderar på att lägga ner den här bloggen och istället enbart blogga på min något mer "seriösa" hästblogg...

För allvarligt talat, den här bloggen har ju inget egentligt innehåll. Den handlar om det som jag kommer på för stunden och om min vardag då och då och det kan verkligen vara vilken sk-t som helst... Jag tänkte helt seriöst skriva ett inlägg om den här bilden (och gjorde det nu också tydligen):


Jag har fullt med katthår på mina blommor...

So what!

Ska ta mig en allvarlig funderare... Kanske ska vänta tills vinet försvunnit ur kroppen och jag har fått en god natts sömn innan jag bestämmer mig och raderar bloggen...

Kommentarer
Postat av: Therese

Nä, lägg inte ner den här bloggen. Tycker den är jätte rolig o läsa...Hoppas du får lite insperation snart, för jag vill fortsätta läsa om katt hår o andra roliga saker:)



Kram

Postat av: Josefine

Neej fortsätt med denna bloggen!

2009-03-05 @ 07:27:00
URL: http://tvillingbloggen.blogg.se/
Postat av: iana

Nej!! Hur ska jag då få veta vad som händer i ditt liv när vi aldrig hinner träffas??

Kram

2009-03-05 @ 10:50:50
Postat av: vicky

nej larva dej inte, klart att vi vill se katthår på dina blommor, så skönt att veta att jag inte är ensam!

2009-03-05 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback