Fjärrlån...

Ett tips: fjärrlåna aldrig böcker från Linköpings universitet!! I torsdags var jag inne på biblioteket och frågade om en speciell bok som jag lånat. Då fick jag svaret att inget krav kommit in på den så jag kunde ha den några dagar till. I fredags låg ett kravbrev i brevlådan på att jag måste lämna tillbaka boken. Idag (tre dagar senare och efter en helg) så får jag ett mail att om jag inte lämnar tillbaka boken direkt så kommer jag att bli ersättningsskyldig och avstängd från biblioteket! What!! För att jag är tre dagar sen med en bok som jag dessutom blivit lovad att ha några dagar extra???

Dock inget klander till personalen på biblioteket i Mora som alltid är hjälpsamma och trevliga. Det är Linköpings universitet som har järnkoll på sina böcker! Har aldrig under mina fyra år som studerande varit med om något liknande.

Bäst att lämna tillbaka boken direkt när bibblan öppnar i morgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback