Forskningsböcker (kul rubrik va?)...

En hel del besökare men inga kommentarer? Vad är det för stil! =P

Gårdagens plugg gick ganska bra men jag måste försöka att jobba på en del idag med. Vill bli klar med alla redovisningar av forskningsböckerna någon gång! Känns som att jag hållit på med dem en evighet och att jag aldrig kommer att bli klar med dem! Men betade av en till igår och ännu en har jag läst som jag ska skriva om idag. Sedan har jag två böcker att hämta på biblioteket. Som tur var så är min handledare snäll så jag fick lite längre tid på mig att bli klar med alla. Hade aldrig hunnit den här veckan! Men nästa vecka så ska jag bli klar med alla, så är det bara!

På söndag är som sagt även en tenta för den andra kursen som jag läser. Ska bli skönt efter nästa vecka då jag bara har en sak att fokusera på - uppsatsen! Dock så har jag inte kommit på vad jag vill skriva om än, ooops. Men det brukar lösa sig till slut.

Jädrar vad länge jag har pluggat nu men efter denna termin har jag i alla fall bara EN kvar! LÄNGTAR tills jag är färdig!

Kommentarer
Postat av: P

Ja nästan en vecka, lördag till torsdag kväll =(

Hoppas du får ren trevlig helg!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback