Gårdagens vasaloppspass mm...

Gårdagens vasaloppspass var riktigt roligt, precis som jag förväntade mig! Det var massor med åkare som ville ha sitt diplom och när jag anlände för att ha mitt pass ringlade sig kön långt ut på gården. De allra flesta var dock väldigt trevliga och glada! En del var riktigt trötta, andra såg pigga ut, en del var snygga. En del utdelade komplimanger (både till arrangemanget men även till mig personligen - tackar, tackar), en del skåningar var lite sura för att jag inte fattade vad de sa, andra var glada (holländare till exempel) för att jag förstod vad de sa.

Jag tar gärna ett pass nästa år igen!


Nu åter till måndag = vardag. Idag ska jag plugga (jag vet att jag alltid brukar skriva det men det är inte alltid jag gör det för det). Sen i kväll blir det bio! Män som hatar kvinnor. Har lästa alla Stieg Larssons böcker och de är bra! Så det ska bli spännande att se hur de har lyckats med filmen.

Ja, det var nog allt för mig för tillfället...

Ha en härlig måndag!

 

Vi ska på bio idag!
(
Jag är så glad att jag har hittat ett lock som passar så bra på min kastrull!)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu har jag mailat lösenordet....



Hihi, vilken tur med locket:)



KRAM

Postat av: P

Den ska jag också se... fast på torsdag... men också på Sagabiografen i Mora =)

Kram

2009-03-02 @ 13:56:36
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: vicky

vilken jävla tur du har.........som får gå på bio!

2009-03-02 @ 16:36:28
Postat av: Maria

Va filmen bra? Ska se den på onsdag och har mkt höga förväntingar eftersom jag bara älskar böckerna!

2009-03-02 @ 21:14:09
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback