Helgens planer...

Jag har skrivit det här förut och jag skriver det igen: Vart tar dagarna vägen! Tycker att de springer iväg fortare än någonsin! I morgon är det torsdag och sen står det inte på förrän det är fredag och helg igen. Jaja, om tiden går fort så kommer även sommaren fortare! =)

Den här helgen består av lite blandat smått och gott. Jobb på lördag. Sen har älsklingen bjudit ut mig på middag på kvällen! Söt han är!

På söndag har jag tenta. Wish me luck!

Självklart har jag även hästen att ta hand om båda dagarna också. Mer om hästarna kan ni läsa
här men det vet ni väl redan. =)

Nu är jag trött så nu ska jag krypa ner och ladda inför morgondagen. Då blir det stallet på morgonen och sen blir det plugg hela långa dagen!!


Gäääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback